Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Τι μου έμαθε η μαμά μου!


Happy Mother's Day - Blank Inside - Blue, Pink Flowers with Birds

Μια διαφορετική οπτική για όσα μάθαμε από τις μαμάδες μας: 

Η μητέρα μου με έμαθε να εκτιμώ μια καλή ολοκληρωμένη δουλειά. "Αν πρόκειται να σκοτώσετε ο ένας τον άλλο, να το κάνετε έξω. Μόλις τελείωσα το καθάρισμα!"

Η μητέρα μου με έμαθε να πιστεύω. "Κάνε την προσευχή σου να βγει από το χαλί αυτός ο λεκές!" 

Η μητέρα μου με δίδαξε τη λογική. "Επειδή έτσι είπα, γι 'αυτό!"

Η μητέρα μου με δίδαξε περισσότερη λογική. "Αν πέσεις από την κούνια και σπάσεις το λαιμό σου, δεν πρόκειται να έρθω σ' εκείνο το μαγαζί μαζί σου." 

Η μητέρα μου με έμαθε να σκέφτομαι μπροστά. "Να είστε πάντα σίγουροι ότι φοράτε καθαρά εσώρουχα σε περίπτωση που βρεθείτε σε ατύχημα."

Η μητέρα μου με δίδαξε την ειρωνεία. "Συνέχισε να κλαις, και θα σου δώσω εγώ λόγο να κλάψεις περισσότερο!" 

Η μητέρα μου με δίδαξε για τον καιρό. "Το δωμάτιο σου μοιάζει σαν να πέρασε από εδώ ανεμοστρόβιλος!" 

Η μητέρα μου με έμαθε για την υποκρισία. "Σου το είπα μια φορά, είναι σαν να σου το είπα 100 φορές. Μην υπερβάλλουμε!" 

Η μητέρα μου με δίδαξε τον κύκλο της ζωής. "Εγώ σας έφερα σε αυτόν τον κόσμο, και μπορώ να σας πάρω πίσω!" 

Η μητέρα μου με έμαθε να αναμένω. "Απλά περίμενε μέχρι να φτάσω σπίτι!" 

Η μητέρα μου με δίδαξε την ιατρική επιστήμη. "Αν δεν σταματήσετε να αλληθωρίζετε τα μάτια σας, θα μείνουν για πάντα έτσι!" 

Η μητέρα μου με δίδαξε τις αρχές της γενετικής. "Είσαι ακριβώς όπως ο πατέρας σου." 

Η μητέρα μου μου έμαθε για τις ρίζες μου. "Κλείστε την πόρτα πίσω σας. Σε βάρκα γεννηθήκατε;" 

Η μητέρα μου με δίδαξε τη σοφία. "Όταν θα έρθεις στην ηλικία μου, θα καταλάβεις." 

Η μητέρα μου με έμαθε πώς να αντιμετωπίζω μια πρόκληση. "Τι σκεφτόσουν; Απάντησε μου όταν σου μιλάω ... Μη μου αντιμιλάς!"

Η μητέρα μου με δίδαξε την υπομονή. "Σίγουρα, μπορείτε να το κάνετε αυτό. Μόλις είστε 18 και φύγετε από το σπίτι!" 

Η μητέρα μου με δίδαξε τη διπλωματία. "Δεν θέλω να ακούσω ποιος το άρχισε. Χρειάζονται δύο για ένα καυγά." 

Η μητέρα μου με δίδαξε πώς να μοιράζομαι. "Παίξτε όμορφα με αυτό ή θα το πάρω κι από τους δυο σας." 

Η μητέρα μου με δίδαξε πώς να σκέφτομαι το μέλλον. "Αν δεν περάσεις το τεστ ορθογραφίας, ποτέ δεν θα κάνεις μια καλή δουλειά!"

Η μητέρα μου με δίδαξε πώς να γίνω ενήλικας. "Αν δεν τρώτε τα λαχανικά σας, δεν θα μεγαλώσετε ποτέ!" 

Η μητέρα μου με δίδαξε για τη δικαιοσύνη. "Μια μέρα θα έχετε δικά σας παιδιά και ελπίζω να σας κάνουν ότι κάνετε κι εσείς τώρα!" 

Αλλά, πάνω απ 'όλα, η μητέρα μου με δίδαξε την αγάπη. "Να ξέρεις πώς ότι κι αν κάνεις, ότι συμβεί, θα είμαι δίπλα σου. Γιατί σ ' αγαπώ." 

mikroimegaloi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου