Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Παιχνίδια Μεταμορφώσεων!

Την Κυριακή 26 Μαρτίου 2017 μετά τη λειτουργία της διαδραστικής έκθεσης του Μουσείου Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας ξεκινάει στη 1 το μεσημέρι το εργαστήρι "Αν ήμουν… τι θα ήμουν; Παιχνίδια Μεταμορφώσεων!" σχεδιασμένο για να συμμετέχουν ενήλικες και παιδιά μαζί, που θα τους βοηθήσει να ανακαλύψουν τον εαυτό τους!

Αν ήμουν λουλούδι, τι λουλούδι θα ήμουν; μμμ… μια μαργαρίτα!!! Αν ήμουν ζώο, τι ζώο θα ήμουν; … ελέφαντας!!! Αν ήμουν χρώμα; …. Κίτρινο!!! 


Ένα εργαστήρι όπου μικροί και μεγάλοι μαζί φανταζόμαστε! Παίζουμε! Μεταμορφωνόμαστε! Γνωριζόμαστε και γνωρίζουμε τον εαυτό μας καλύτερα!

Ηλικίες: ενήλικες και παιδιά 6 έως και 96 χρονών

Ώρα: 1μ.μ. έως 2μ.μ.

Είσοδος εργαστηρίου: 8 ευρώ
(στην τιμή των εργαστηρίων προσφέρεται και η είσοδος στην έκθεση του μουσείου)

Μουσείο Συναισθημάτων Παιδικής Ηλικίας
Καρατζά 7, 11741 Φιλοπάππου
Τηλ.: 210 92.18.329

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου