Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Νέες εγγραφές στους Παιδικούς Σταθμούς του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών

Συνοδευτική φωτογραφία του άρθρού 7 ιδέες για παιχνίδια μίμησης στο σπίτι
Έναρξη υποβολής αιτήσεων για νέες εγγραφές παιδιών στους Παιδικούς Σταθμούς του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών από 15-5-2016 έως 15-6-2016. Οι αιτήσεις για την περίοδο 2016-2017 θα γίνονται ηλεκτρονικά στο site του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών (www.dbda.gr).

Τα δικαιολογητικά θα στέλνονται με το ταχυδρομείο στη διεύθυνση:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΡΕΦΟΚΟΜΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
ΡΟΔΟΥ 181, 10443 ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 210 51.50.761

Καταληκτική ημερομηνία για την αποστολή των δικαιολογητικών: Παρασκευή 17-6-2016.


Οι Παιδικοί Σταθμοί του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών είναι χώροι αγωγής, με κύριο σκοπό την παροχή ενιαίας προσχολικής αγωγής στα μικρά παιδιά της Αθήνας. Η παιδαγωγική τους φιλοσοφία στηρίζεται στις σύγχρονες παιδαγωγικές απόψεις, που υπαγορεύονται από τις επιστήμες της αγωγής.

Όραμά τους είναι η δημιουργία ενός παιδαγωγικού πλαισίου, που θα βοηθά όλα τα παιδιά να αναπτυχθούν ολόπλευρα, σωματικά, νοητικά, συναισθηματικά και κοινωνικά, με την παροχή ίσων ευκαιριών και την εφαρμογή καινοτόμων παιδαγωγικών προγραμμάτων που:

  • αναγνωρίζουν τη μοναδικότητα κάθε παιδιού, σέβονται τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του, προσεγγίζοντάς το με αγάπη, στοργή, φροντίδα, αποδοχή και κατανόηση
  • στηρίζονται στην αρχή ότι το παιδί μαθαίνει βιωματικά, μέσα από το παιχνίδι και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, τους ενήλικες και τους συνομήλικους του, σε κλίμα εμπιστοσύνης και ασφάλειας
  • στηρίζονται στην αντιαυταρχική αγωγή, με ευαισθησία απέναντι στις ατομικές, κοινωνικές και πολιτισμικές διαφορές των παιδιών και των οικογενειών τους
  • βασίζονται στην παιδοκεντρική προσέγγιση και την παιδαγωγική παρέμβαση που ακολουθεί τη διαδικασία: παρατήρηση, σχεδιασμός, οργάνωση, υλοποίηση, αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμός δράσεων, με αφετηρία τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε ηλικίας
  • προϋποθέτουν τον σχεδιασμό ενός περιβάλλοντος, που ενεργοποιεί το ενδιαφέρον των παιδιών, προσφέροντας ερεθίσματα για παρατήρηση, επικοινωνία, πειραματισμό, διερεύνηση, διατύπωση ερωτημάτων και υποθέσεων, ανάπτυξη διαδικασιών κατανόησης, καθορισμό στόχων και επίλυση προβλημάτων. Η διαμόρφωση του χώρου σε ελκυστικά κέντρα ενδιαφέροντος - δραστηριοτήτων (γωνιές, εργαστήρια), δημιουργεί γόνιμο κλίμα, που προωθεί την ενεργητική, παραγωγική και δημιουργική διάθεση του παιδιού, απέναντι στη γνωστική διαδικασία
  • φροντίζουν για την ομαλή μετάβαση των παιδιών από την προσχολική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Στον παιδαγωγικό σχεδιασμό συμπεριλαμβάνονται παρεμβάσεις που στοχεύουν, τόσο στην ομαλή ένταξη των παιδιών στον Παιδικό Σταθμό, όσο και στην αλληλεπίδραση του χώρου με το οικογενειακό και το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον.

Στους βασικούς στόχους των Παιδικών Σταθμών του Δ.Β.Α. εντάσσονται προσπάθειες που στοχεύουν στην ενίσχυση των γονέων στον γονεϊκό τους ρόλο, με την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα σύγχρονης παιδαγωγικής και ψυχολογίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου