Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Nέες συνήθειες στην αγορά προϊόντων

Nέες συνήθειες στην αγορά τροφίμων
Νέες συνήθειες λόγω κρίσης έχει αποκτήσει πλέον ο Έλληνας καταναλωτής σε ό,τι αφορά τα τρόφιμα. 
Σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ, ενώ το 2012-2013 το κύριο ενδιαφέρον του ήταν η μείωση της σπατάλης και η μείωση των αγορών, πλέον, το 2013-2014 και έχοντας κάνει αυτές τις μειώσεις, προσπαθεί με έξυπνες λύσεις να εξοικονομήσει χρήματα. Η έρευνα καταγράφει τις βασικές αγοραστικές συνήθειες στο λιανεμπόριο τροφίμων του Έλληνα καταναλωτή που άλλαξαν λόγω κρίσης.

Συγκεκριμένα:
  • Το 86% των καταναλωτών αγοράζει περισσότερα προϊόντα σε προσφορές.
  • Περίπου το 82% συγκρίνει περισσότερο τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα πριν αγοράσει.
  • Το 77% έχει μειώσει το φαγητό "απ’ έξω" προτιμώντας να φτιάξει κάτι στο σπίτι. 
  • Το 76% αγοράζει γενικά πιο φθηνά προϊόντα και στο ίδιο ποσοστό προμηθεύεται μεγαλύτερες ποσότητες (οικονομικές συσκευασίες) για να πετύχει καλύτερη τιμή.
  • Οι 3 στους 4 καταναλωτές προβαίνουν σε μείωση των προϊόντων που αγοράζουν, ενώ χρησιμοποιούν πιο συχνά λίστα για τα ψώνια τους σε σχέση με παλαιότερα.
  • Ένα ποσοστό 67% επιλέγει περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
  • Το 62% επισκέπτεται περισσότερα καταστήματα για σύγκριση τιμών και αγορές, ενώ, τέλος, οι καταναλωτές προσπαθούν να κάνουν περισσότερες και πιο σύντομες - γρήγορες επισκέψεις στο κατάστημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου